الگوریتم اینستاگرام 2021 چیست؟
اینستاگرام مرتباً بهروزرسانیهای الگوریتم خود را اعلام میکند. الگوریتم اینستاگرام اساساً محتوایی که توسط کاربران اینستاگرام دیده می شود را کنترل می کند. بنابراین برای کسبوکارها و افراد با نفوذی که در اینستاگرام کار میکنند ضروری است که بدانند الگوریتم اینستاگرام چگونه بر دسترسی ارگانیک آنها تأثیر میگذارد و چه کاری میتوانند در مورد آن انجام دهند. به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 تغییرات زیادی را به همراه داشت. اینستاگرام اکنون محتوا را بر اساس پارامترهای زیر نمایش می دهد :
اگر این مطالب برای شما کافی نبود میتوانید از سایت مستر فالوور کمک بگیرید.
1. اتصال
الگوریتم اینستاگرام با این فرض کار می کند که افرادی که قبلاً حساب شما را مشاهده کرده اند و با آن تعامل داشته اند، به احتمال زیاد به پست های شما علاقه مند می شوند. نوع ارتباطی که با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید را بررسی می کند. برخی از مواردی که او بررسی می کند این است که چه کسی شما را دنبال می کند، حساب شما را جستجو می کند، روی پست های شما نظر می دهد، پست های شما را به اشتراک می گذارد یا ذخیره می کند و موارد دیگر.
2. علاقه
هدف نهایی اینستاگرام این است که به مخاطبان خود محتوایی را ارائه دهد که بیشتر به آن اهمیت می دهند. به همین دلیل، تعریف مخاطب هدف و ایجاد محتوای مرتبط کمک زیادی می کند.
ملاحظات دیگری وجود دارد که می تواند بر دسترسی اینستاگرام شما تأثیر بگذارد. تعداد دفعاتی که مخاطبان شما از اینستاگرام استفاده میکنند، تعداد اکانتهایی که دنبال میکنند و میانگین زمان جلسات کاربر برخی از آنها هستند. با این حال، بر خلاف اتصال، به موقع بودن و علاقه، این پارامترها تحت کنترل شما نیستند. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید از نظر تأثیرگذاری و تعامل در اینستاگرام رتبه بالایی دارید؟ فقط تاکتیک های زیر را اعمال کنید!
تاکتیک هایی برای بهبود دسترسی اینستاگرام شما
گرفتن لایک، کامنت و پست از پست های شما برای گسترش دسترسی اینستاگرام شما ضروری است. اگرچه آنها مهمترین شاخص برای سنجش موفقیت شما در اینستاگرام نیستند، اما نقش مهمی در افزایش حضور برند شما دارند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند مطمئن شوید که پست های شما به مخاطبان مناسب می رسد.
1. به طور منظم در اینستاگرام پست بگذارید
برای گسترش حضور آنلاین خود، مهم است که دنبال کنندگان خود را درگیر کنید. بهترین راه برای انجام این کار، پست کردن مداوم در اینستاگرام است. وقتی هزاران نفر و شرکت هر روز منتشر می کنند، این امکان وجود دارد که مخاطبان شما را فراموش کنند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، فرکانس را حفظ کنید یا تعداد دفعات انتشار را افزایش دهید. شما مجبور نیستید هر روز پست بگذارید. انتشار یک یا دو بار در هفته نیز به خوبی جواب می دهد. این ساده ترین و یکی از موثرترین راه ها برای افزایش دسترسی، افزایش تعامل و به دست آوردن فالوورهای جدید در اینستاگرام است.
یکی دیگر از مزایای انتشار منظم این است که به شما امکان می دهد آزمایش کنید و ارزیابی کنید که چه محتوایی با مخاطبان شما کار می کند و چه چیزی نه. این یک راه عالی برای برنامه ریزی استراتژیک محتوای خود به صورت ارگانیک است.
2. عکس ها و فیلم ها را با کیفیت بالا منتشر کنید
مهم نیست که چقدر ترفندهای جادویی در جیب خود دارید، کلید رتبه بندی بالا در نمایش های فالوورهای خود ایجاد محتوای با کیفیت است. در اینجا، محتوای با کیفیت به این معنی است که نشریات نه تنها باید مرتبط و جالب باشند، بلکه باید چشم نواز نیز باشند. عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا افراد را به شدت جذب پست های شما می کند. بسیاری از اوقات کاربران اینستاگرام یک عکس را لایک می کنند، به اشتراک می گذارند یا روی آن کامنت می گذارند زیرا از نظر بصری جذاب است. این برای شما مهم است زیرا به شما کمک می کند تا با پست های خود درگیر شوید. این به معیار "اتصال" الگوریتم اینستاگرام کمک می کند.
3. از IGTV بهترین استفاده را ببرید
باور کنید یا نه، Reels و IGTV یک راه عالی برای بهبود اکانت اینستاگرام شما هستند. ایجاد درام یک راه عالی برای بازاریابی اینستاگرام است که به کسب و کارها اجازه می دهد اطلاعات مفید را به روشی سرگرم کننده در عرض 15 تا 30 ثانیه به اشتراک بگذارند. گستره وسیع فیلترها و فایل های صوتی موجود، محبوبیت این رسانه را افزایش می دهد. از آنجایی که درام ها یک ویژگی نسبتاً جدید هستند، اینستاگرام با ایجاد دید خوب به سازندگان درام اطمینان می دهد که مردم بیشتر از آن استفاده می کنند. علاوه بر این، یک بخش جداگانه برای درام وجود دارد که دوباره به سازندگان فرصت بیشتری برای کشف شدن توسط عموم می دهد.
به طور مشابه، اینستاگرام مزایای بسیاری را برای کسانی که IGTV تولید می کنند فراهم می کند. اگر چیز مهم یا جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید که در عرض 30 ثانیه قابل توضیح نیست، IGTV مفیدترین ابزار در این مورد است. امکانات بی پایانی از نظر محتوا وجود دارد که می توانید با کمک IGTV ایجاد کنید. به گفته کارشناسان، IGTV در ایجاد وفاداری در بین فالوورها موثر بوده است.
4. استوری ها را یکی یکی در اینستاگرام آپلود کنید
در حالی که شما به طور مرتب عکس ها و فیلم ها را در اینستاگرام ارسال می کنید، همچنین باید دائماً استوری ها را آپلود کنید. استوری ها به عنوان راهی سریع برای دستیابی به مخاطبان شما عمل می کنند و به آنها یادآوری می کنند که هیچ یک از پست های شما را از دست ندهند و آنها را مستقیماً درگیر می کند. میتوانید نظرسنجی، آزمونها انجام دهید، از مخاطبان خود بخواهید سؤال بپرسند و کارهای بیشتری انجام دهید. استوری های اینستاگرام حساب شما را فعال می کند تا دائما ظاهر شود، که برای ایجاد تعامل خوب است.
5. از هشتگ های مناسب استفاده کنید
بهترین راه برای برآورده کردن معیار "علاقه" الگوریتم اینستاگرام به صورت ارگانیک، استفاده از هشتگ های مناسب، دقیق، دقیق و دقیق است. استفاده از هشتگ ها به مخاطبان شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. اگرچه اینستاگرام به شما امکان استفاده از 30 هشتگ در هر پست را می دهد، اما مجبور نیستید از همه آنها استفاده کنید. در عوض، باید روی هشتگهایی که مربوط به پست و نمایه شما هستند تحقیق کنید و تمرکز کنید. استفاده از تعداد زیادی هشتگ تصادفی که در واقع توضیحی درباره موضوع پست نیستند، میتواند مانند هرزنامه به نظر برسد و دید شما را کاهش دهد. بنابراین توصیه می شود از هشتگ های محدود اما صحیح استفاده کنید.
6. پست ها را در ساعات اوج بارگذاری کنید
برای برآورده کردن مؤثر معیار «بهموقع بودن» الگوریتم اینستاگرام، لحظهای که مخاطبانتان از اینستاگرام استفاده میکنند، پست کنید. در ساعات اوج مصرف اما سوال اینجاست که چگونه می توانید تشخیص دهید که فالوورهای شما آنلاین هستند؟ برای حل این معما نیاز به تحقیق، مشاهده و تحلیل رفتار مخاطبان خود دارید. در این مورد، اگر یک حساب تجاری دارید، Instagram Insights می تواند کمک کند. با استفاده از این ابزار رایگان اینستاگرام، میتوانید بفهمید چه کسی با پستهای شما تعامل دارد، جنسیت، سن، مکان و زمانهایی که پستهای شما بیشتر دیده میشوند. بر این اساس، می توانید پست های خود را به درستی برنامه ریزی کنید.
7. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید
تعامل با مخاطب برای دستیابی به نتیجه بالا در پارامتر «اتصال» لازم است. هنگامی که مردم در مورد پست های شما نظر می دهند یا برای شما پیام ارسال می کنند، آنها را نادیده نگیرید. شما باید به مخاطبان خود نشان دهید که برای به دست آوردن قلب آنها اهمیت می دهید. برخی از راههایی که میتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، آپلود آزمونها و داستانهای تعاملی، نوشتن شرحهای جالب، ارسال محتوای مرتبط، پاسخ دادن به سؤالات دنبالکنندگان و تشکر منظم از آنها برای حمایت مستمرشان است.
8. میزبان یک دست یا مسابقه
میزبانی یک هدیه یا مسابقه یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شما است. میتوانید آگاهی از برند ایجاد کنید، فالوورها، لایکها، نظرات، اشتراکگذاریها را پرورش دهید و همچنین با افرادی که واقعاً به آنچه شما ارائه میدهید علاقهمند هستند ارتباط برقرار کنید. جزوه یا مسابقه بر اساس معیارهای علاقه و روابط الگوریتم اینستاگرام کار می کند. با این حال، قبل از میزبانی یک مسابقه، باید به دقت برنامه ریزی کنید که چه چیزی می خواهید از طریق آن به دست آورید و بر اساس آن اعلام کنید. جایزه باید جذاب باشد و قوانین شما برای مشارکت باید به گونه ای باشد که مشارکت در انتشارات شما را تحریک کند.
9. از زیرنویس های تعاملی استفاده کنید
کپشن ها نقش مهمی در سرگرمی و اطلاع رسانی به مخاطبان شما دارند. با استفاده از عباراتی همراه با دعوت به اقدام، مانند «تگ کردن یک دوست»، «نظر دادن در مورد دیدگاههای خود» یا «از لینک موجود در بیو بازدید کنید»، میتوانید مستقیماً از مخاطبان خود بخواهید که آنچه لازم است را انجام دهند. این برد مجدداً معیار لینک سازی الگوریتم اینستاگرام را حل می کند.
اینها تنها برخی از راههایی است که میتوانید زنده بمانید و الگوریتم اینستاگرام 2021 را به ارث ببرید. آنها را اعمال کنید و خودتان شاهد تغییر باشید!
3 دلیل برای از دست دادن فالووردر اینستاگرام
1. کم بودن فعالیت و یا فعالیت بیش از حد
شما اغلب به اندازه کافی فعال نیستید و به اندازه کافی پست منتشر نمی کنید یا بیش از حد منتشر می کنید. طبق نظر سنجی های صورت گرفته از تعدادی از کسب و کارهای موجود در اینستاگرام، 40? ار آنها اشاره کردند که عملکرد ضعیف تنها یکی از دلایلی است که فالورها از دنبال کردن پیج آنها خودداری میکنند. در همین حال، 33 درصد می گویند که انتشار پست های بیش از حد بدون محتوا جذاب و کاربردی می تواند تأثیر درستی داشته باشد.
وقتی صحبت از قرار دادن پست می شود، باید تعادل گذاشت پست رعایت شود. شما می خواهید به اندازه کافی پست منتشر کنید تا افراد مطمئن شوند که شما تمرکز خود را روی بینندگان قرار می دهید. با این حال، باید این نکته مهم را در نظر بگیرید که با قرار دادن بیش از حد پست هایی که مضمون خاصی نیز ندارند مخاطبان خود را خسته می کنید، زیرا این پست ها هیچ جذابیتی برای مخاطبان ندارند.
در اینجا تعدادی توصیه برای شما داریم که حتما آنها را رعایت کنید.
- ابتدا حداقل پس از یک روز کاری در سیستم قرار دهید.
- دوم، پست های خود را دو تا سه بار در 7 روز به اشتراک بگذارید. شما می توانید این ریتم را بیشتر بر اساس واکنش بینندگان خود افزایش دهید، اما احتمالاً نباید آن را کاهش دهید.
2. تبلیغات فراوان در پیج
طبق نظر 39 درصد از کارآفرینان مورد بررسی در اینستاگرام، دلیل بعدی که باعث از دست دادن فالوورهای تولیدکننده شما می شود این است که محتوای شما بیش از حد بر تبلیغات متمرکز است. مطالعه ما نشان داد که 39? از کارآفرینان اینستاگرام، دومین بازده سرمایه گذاری بهینه را برای همه محصولات / شرکت های یک برند دارند. از طرف دیگر، اگر این تنها سبک محتوایی است که پست می کنید، می توانید بینندگان خود را دفع کنید. بار دیگر تعادل عبارت کلیدی زیر است. علاوه بر پست هایی که محصولات و/یا خدمات شما را برجسته می کنند، باید مطالبی را نیز ارسال کنید که:
- ارزش های برند شما را نشان می دهد.
- دعوت به گفتگو می کند.
- جامعه می سازد.
- یک رویکرد مفید اضافی برای محتوا؟ مخاطب خود را بخندانید.
مطالعات نشان می دهد که اطلاعات سرگرم کننده برای به دست آوردن فالوور، اشتراک گذاری و تعامل در اینستاگرام بسیار موثر است.
3. استفاده از ربات
اگر فالوورهای ربات را خریداری کرده باشید، زمانی که همه آنها ناپدید می شوند در یک بیداری سخت قرار خواهید گرفت. درصد بسیاری از کارآفرینانی که در اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفتند، می گویند این سومین دلیل شناخته شده برای از دست دادن فالوورهای برندها است. وقتی سرمایه گذاری روی ربات ها برای ایجاد ظاهری از یک دنبال کننده قوی وسوسه انگیز است، این تمرین فقط در دراز مدت به شما آسیب می رساند. هیچگاه برای بالا بردن فالوورهای پیج خود از ربات استفاده نکنید زیرا هوش مصنوعی متوجه این موضوع می شود و در نهایت پیج شما حذف خواهد شد.
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|